Školsko zvono

I. turnus

  • 0. sat:  7.00 —  7.40
  • 1. sat:  7.45 —  8.30
  • 2. sat:  8.35 —  9.20
  • 3. sat:  9:35 — 10.20
  • 4. sat: 10:25 — 11.10
  • 5. sat: 11.15 — 12.00
  • 6. sat: 12.05 — 12.50
  • 7. sat: 12.55 — 13.40

II. turnus

  • 0. sat: 12.55 — 13.40
  • 1. sat: 13.45 — 14.30
  • 2. sat: 14.35 — 15.20
  • 3. sat: 15.35 — 16.20
  • 4. sat: 16.25 — 17.10
  • 5. sat: 17.15 — 18.00
  • 6. sat: 18.05 — 18.50
  • 7. sat: 18.55 — 19.35

Učenice 2. g razreda sudjelovale u projektu Digitalni učenički inkubator

Nedjelja, 19. 6. 2022.

Digitalni učenički inkubator nastao je kao inicijativa Instituta za inovacije, Školske knjige i Znanstvenog centra izvrsnosti za školsku efikasnost i menadžment. Riječ je o online projektu kojim se razvijaju kreativni i poduzetnički potencijali učenika osnovnih i srednjih škola kako bi se kontinuirano stvarale nove generacije kreativaca i inovatora budućnosti. Ove je godine projekt okupio više od 1 600 učenika i učitelja iz 140 škola unutar Republike Hrvatske . Ove godine , prvi put sudionice ovog projekta bile su i učenice 2.g razreda naše škole, Leona Kašaj i Ivona Busija, razvijajući aplikaciju o ljepotama grada Vrbovca i okolice. 

Aplikacija je osmišljena za distribuciju putem Google Play- a , a QR kodove bi korisnici mogli skenirati te tako dobiti turističke informacije o kulturno-povijesnoj baštini grada Vrbovca i okolice. Učenice su predvidjele aplikaciju ponuditi stanovnicima Zagreba, Zagrebačke županije, Vrbovca i okolice te RH i EU. Do ideje su došle promišljajući o tome kako danas gotovo svatko koristi pametni telefon te da bi osmišljena aplikacija nudila izvrsne pogodnosti za sve domaće ljubitelje kulturno-povijesne baštine i inozemne posjetitelje. Aplikacija također brzo i jednostavno nudi željene informacije i o znamenitim osobama rođenima u Vrbovcu te o vrbovečkoj tradiciji i običajima. Učenice su u razradi ideje trebale definirati niz sastavnica : misiju, viziju, SWOT i PEST analizu, ciljno tržište, tržišnu cijenu, povijest ideje i po čemu je ideja posebna. Tri glavna kriterija evaluacije projekta bili su: novost, smislenost i utjecaj.
Mentorica tima je bila Veronika Sorić, prof. 

Arhiva po mjesecima

2022
Siječanj (7)
Veljača (8)
Ožujak (12)
Travanj (10)
Svibanj (24)
Lipanj (9)
Srpanj
Kolovoz
Rujan
Listopad
Studeni
Prosinac
2021
Siječanj (3)
Veljača (9)
Ožujak (12)
Travanj (7)
Svibanj (6)
Lipanj (8)
Srpanj (9)
Kolovoz (2)
Rujan (4)
Listopad (9)
Studeni (9)
Prosinac (5)
2020
Siječanj (1)
Veljača (6)
Ožujak (7)
Travanj (9)
Svibanj (5)
Lipanj (3)
Srpanj (6)
Kolovoz (4)
Rujan (10)
Listopad (8)
Studeni (8)
Prosinac (10)
2019
Siječanj (1)
Veljača (7)
Ožujak (11)
Travanj (11)
Svibanj (7)
Lipanj (8)
Srpanj (5)
Kolovoz (5)
Rujan (2)
Listopad (2)
Studeni (6)
Prosinac (5)
2018
Siječanj
Veljača
Ožujak (13)
Travanj (3)
Svibanj (10)
Lipanj (8)
Srpanj (4)
Kolovoz (2)
Rujan (2)
Listopad (4)
Studeni (3)
Prosinac (5)
2017
Siječanj
Veljača
Ožujak (5)
Travanj (3)
Svibanj (4)
Lipanj (2)
Srpanj (3)
Kolovoz
Rujan
Listopad (2)
Studeni (3)
Prosinac (3)
2016
Siječanj (1)
Veljača (1)
Ožujak (4)
Travanj (6)
Svibanj (6)
Lipanj (2)
Srpanj
Kolovoz
Rujan
Listopad (3)
Studeni (1)
Prosinac (2)
2015
Siječanj
Veljača (2)
Ožujak (7)
Travanj (1)
Svibanj
Lipanj
Srpanj (1)
Kolovoz
Rujan (1)
Listopad (1)
Studeni (1)
Prosinac (2)
2014
Siječanj
Veljača
Ožujak
Travanj
Svibanj (1)
Lipanj
Srpanj
Kolovoz
Rujan
Listopad (4)
Studeni (1)
Prosinac (2)