Školsko zvono

I. turnus

  • 0. sat:  7.00 —  7.40
  • 1. sat:  7.45 —  8.30
  • 2. sat:  8.35 —  9.20
  • 3. sat:  9:35 — 10.20
  • 4. sat: 10:25 — 11.10
  • 5. sat: 11.15 — 12.00
  • 6. sat: 12.05 — 12.50
  • 7. sat: 12.55 — 13.40

II. turnus

  • 0. sat: 12.55 — 13.40
  • 1. sat: 13.45 — 14.30
  • 2. sat: 14.35 — 15.20
  • 3. sat: 15.35 — 16.20
  • 4. sat: 16.25 — 17.10
  • 5. sat: 17.15 — 18.00
  • 6. sat: 18.05 — 18.50
  • 7. sat: 18.55 — 19.35

Svjetski dan debljine - 4.3.2022.

Četvrtak, 3. 3. 2022.

Svake se godine 4. ožujka obilježava Svjetski dan debljine. Debljina je jedna od najvećih javnozdravstvenih briga na tlu Europe. Debljina ili pretilost je ozbiljan zdravstveni problem jer dovodi do vodećih kroničnih oboljenja čovjeka. Debljina je čimbenik koji dovodi do bolesti krvožilnog sustava, dijabetesa, mentalnih poremećaja. Djelovanjem na prevenciju debljine djeluje se i na sve ostale vodeće uzroke smrti u čovjeka.
Uzroci debljine su različiti, postoje mnogi čimbenici koji dovode do debljine. Sjedilački način života, smanjena tjelesna aktivnost, hrana bogata energijom, zaslađeni napitci sve to dovodi do nakupljanja prekomjerne mase kod odraslih ali i kod djece. 
Učenici 1.e razreda zanimanja kuhar i konobar uključeni su u eTwinning projekt Zdrava hrana svakog dana pod mentorstvom nastavnice Marijane Radić i u sklopu projektnih zadataka bave si i problematikom pretilosti i preuhranjenosti učenika osnovnih i srednjih škola. Tijekom projekta nastoji se razvijati svijest učenika o hrani kao osnovnoj životnoj potrebi, o zdravoj i uravnoteženoj prehrani te o problemima gladi u suvremenom svijetu. Zabrinjavajuća je pretilost djece koja je u alarmantnom porastu u Hrvatskoj i u svijetu. Hrvatska je sedma u Europi po stopi djece s prevelikom tjelesnom masom. Samo 56% djece doručkuje tijekom tjedna, 76% ih ne jede dovoljno povrća, a 66% voća, dok se tjelesnom aktivnošću svakog dana bavi samo 30% dječaka i 17% djevojčica.
Poticanjem pojedinca na promjene životnog stila i smanjenja tjelesne mase, poticanjem tjelesne aktivnosti, hodanjem najmanje 30 minuta dnevno, smanjenjem vremena provedenog pred televizijskim ekranima, računalima ili za igricama na mobilnim uređajima te konzumiranjem pravilne i raznovrsne prehrane može se pozitivno utjecati na poboljšanje zdravlja i podizanje kvalitete života. Učenici 1.e pripremili su prezentacije vezane na temu pretilosti i obilježavanja Svjetskog dana debljine te anketni upitnik na koji svaki pojedinac može odgovoriti kako bi se vidjelo stanje prehrambenih navika, sve to možete pogledati u prilogu.

Debljina – pretilost globalni problem

SVJETSKI DAN DEBLJINE

Anketa – tjelesna aktivnost i prehrambene i životne navike

Arhiva po mjesecima

2023
Siječanj (5)
Veljača
Ožujak
Travanj
Svibanj
Lipanj
Srpanj
Kolovoz
Rujan
Listopad
Studeni
Prosinac
2022
Siječanj (7)
Veljača (8)
Ožujak (12)
Travanj (10)
Svibanj (24)
Lipanj (10)
Srpanj (4)
Kolovoz (6)
Rujan (4)
Listopad (13)
Studeni (12)
Prosinac (10)
2021
Siječanj (3)
Veljača (9)
Ožujak (12)
Travanj (7)
Svibanj (6)
Lipanj (9)
Srpanj (9)
Kolovoz (2)
Rujan (4)
Listopad (9)
Studeni (9)
Prosinac (5)
2020
Siječanj (1)
Veljača (6)
Ožujak (7)
Travanj (9)
Svibanj (5)
Lipanj (3)
Srpanj (6)
Kolovoz (4)
Rujan (10)
Listopad (8)
Studeni (8)
Prosinac (10)
2019
Siječanj (1)
Veljača (7)
Ožujak (11)
Travanj (11)
Svibanj (8)
Lipanj (8)
Srpanj (5)
Kolovoz (5)
Rujan (2)
Listopad (2)
Studeni (6)
Prosinac (5)
2018
Siječanj
Veljača
Ožujak (13)
Travanj (3)
Svibanj (10)
Lipanj (9)
Srpanj (4)
Kolovoz (2)
Rujan (3)
Listopad (4)
Studeni (4)
Prosinac (6)
2017
Siječanj
Veljača
Ožujak (5)
Travanj (3)
Svibanj (4)
Lipanj (2)
Srpanj (3)
Kolovoz
Rujan (1)
Listopad (2)
Studeni (3)
Prosinac (4)
2016
Siječanj (1)
Veljača (1)
Ožujak (4)
Travanj (6)
Svibanj (6)
Lipanj (2)
Srpanj
Kolovoz
Rujan
Listopad (3)
Studeni (1)
Prosinac (2)
2015
Siječanj
Veljača (2)
Ožujak (7)
Travanj (1)
Svibanj
Lipanj
Srpanj (1)
Kolovoz
Rujan (1)
Listopad (1)
Studeni (1)
Prosinac (2)
2014
Siječanj
Veljača
Ožujak
Travanj
Svibanj (1)
Lipanj
Srpanj
Kolovoz
Rujan
Listopad (4)
Studeni (1)
Prosinac (2)